468 x 60 vrouwen

trends

Nokia

Categorie: Mobiele+merken+ / 05-11-2013 09:41

Nokia

Nokia – connecting people. De slogan van Nokia die precies zegt wat ze waar maken. Sinds 3 september 2013 nam Microsoft voor 5,4 miljard euro vrijwel alle activiteiten van Nokia over. Sinds de overname richt Nokia zich vooral op netwerkinfrastructuur, ontwikkeling van nieuwe technologieën en navigatiediensten. Da

Lees meer...

Samsung

Categorie: Mobiele+merken+ / 01-11-2013 10:29

De absolute nummer 1 van het moment, op de mobiele telefoonmarkt. Maar niet alleen op het gebied van smartphones, Samsung is ook de nummer 1 in televisies en geheugenchips. Een van de kenmerken van Samsung bij smartphones is dat elk toestel een goede mix van prijs en prestaties heeft. Samsung is met haar Galaxy-lijn een van de eerste geweest

Lees meer...

Blackberry

Categorie: Mobiele+merken+ / 30-10-2013 11:24

Blackberry staat bekend als de smartphone voor de zakelijke gebruiker. Door de aanwezigheid van het querty toetsenbord, dat door Blackberry als een van de eersten werd toegepast, werd het een ware hit onder professionals. Ook privé werd er steeds meer gebruik gemaakt van de populaire telefoon. Met de Blackberry Pearl en de Blackberry C

Lees meer...

HTC

Categorie: Mobiele+merken+ / 30-10-2013 11:21

De HTC is een van de leading telefoonmerken die in Nederland gebruikt worden. HTC staat voor High Tech Computer en dit Taiwanese bedrijf richt zich op het maken van smartphones. Deze telefoons draaiden voorheen vooral op het besturingssysteem Windows, maar de laatste tijd maken steeds meer HTC toestellen gebruik van Android. HTC is door de to

Lees meer...

Apple

Categorie: Mobiele+merken+ / 30-10-2013 07:50

Tegenwoordig kent iedereen het merk wel waaraan Steve Jobs jaren lang leiding gaf en als grootste inspiratiebron voor diende. We hebben het over Apple. Dit Amerikaanse elektronicabedrijf is in 1976 opgericht op 1 april, en nee, dat is geen grap.  Het merk dat onder de naam Apple Computer officieel is begonnen, is bekend geworden door de

Lees meer...